Mä sain ne vihdoin...

Vihdoin ja viimein sain mitä mä olen pitkään halunnut :)

Vernan kirkkaat lasit! Niitä olen halunnut jo ties kuinka monta vuotta ja nyt vihdoin ja viimein käytiin miehen kanssa Citymarketissa ja siellä kun on nyt tämä tyhjennys myynti niin ne oli mukavasti tarjouksessa 4,50€/lasi muutenhan ne olis sen 6,95€/lasi. 

Itte pähkäilin näitä laseja pitkään voidaanko me ostaa ne että onko meillä varaa niihin, mutta mies oli sitä mieltä että otetaan otetaan ku kerran olen niitä halunnu. Niin nyt ne on kotona! :D



Kaikki 6 kappaletta :D

ja kohta tulee lisää yllätyksiä, mutta siitä sitten myöhemmin ;)

Kommentit

  1. Minäkin tykkään noista laseista.Jonkun vuoden käytössä olleina,voin kyllä suositella.Mukavan tukevatkin.

    Onnea uusille laseille.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti