My Little Pony...

My Little Pony innostus on nostanut hirmasti päätään ja olen päättänyt alkaa kunnostamaan ponejani siis omiani näin aluksi. Kaikki taisi lähteä siitä kun näin myynnissä yhden pikkuponin mikä oli hyvässä kunnossa, mutta pientä kulumaa kuvassa... noh kaivoin sitten omani esille ja kauhukseni huomasin siinä kuvan vieressä syöpä pisteen!!!! Tuon synkän ikävyyyden joka oli ilmaantunut yllättäen :(

Keitin ponin ja siistin sen karvat ja siitä se sitten lähti :) Nyt olen keittänyt jo kolme eri ponia, pessyt ne, siistinyt karvat ja ottanut ruosteiset prikat pois. Hommaahan siinä on, mutta se on todella kivaa :) Muutamia puolkaljuja poneja on ja niille pitäisi tilata nyt uudet karvat. Saas nähdä mitä tulee... 


Tässä on poneja joita olen jo pessyt ja puunannut


Vielä olisi näin paljon aikuisia jäljellä... sängy alla laatikossa on iiiiiso läjä pikkuponeja ja niissähän sitä näpräämistä sitten on...


Tässähän tätä projektia on kerrakseen :)



Poni innostus senkun vaan jatkuu. Suurimman osan poneista olen saanut jo pestyä ja keitettyä ja olen jopa ostanut poneja jos ne ovat olleet omassa hinta luokassaan. Kyllä ihmiset pyytävät ihan hirveästi  poneista ja jopa niistä mitkä ovat likasia, piirrettyjä ja karvattomia löysin nimittin juuri tälläisen huutonetistä ja hinta pyyntö oli 14€ ???? Kaiken kukkuraksi se oli vielä semmoinen perusponi mistä en maksaisi edes hyväkuntoisena 3€ enempää...huh huh sanon minä!

Kommentit