Löytöjä ja haaveita...

Voi mitä löytöjä teinkään kirpparilta! Pääsin käymään asiakkaiden välissä tänään pikaseen kirpparikierroksella ja mitäs sieltä löytyikään heti ensimmäisestä pöydästä.
Myrnan kahvipannu ja hintaa tällä ihanuudella oli vain 35€ ja se on vähän tälläisestä vanhasta pannusta. Kanniskelin sitä mukanani koko kirpputori kierroksen ajan ja mietin että kehtaanko mä nyt ostaa tämän. 
Meidän budjetilla tuokin summa on aika paljon, mutta kun se vaan on niin ihana ja olen halunnut tuota pannua kauan, mutta kun hinta on yli 80€ luokkaan todella hyvä kuntoisesta.
Tämäkin oli aika hyvässä kunnossa ulko kuin sisäpuoleltakin. Hieman oli kannessa ruosteen jälkiä, mutta nekin olisi lähtenyt putsaamalla.


Kun olin kirpputorin kiertänyt menin takaisin sinne pöytään mistä kahvipannun löysin ja mietin pitkään... Ja sinnehän mä sen sitten jätin :( mietin pitkään että harmittaako jos en ostakkaan sitä sillä eihän mulla ole mitään paikkaakaan sille, mutta kun mä haluun...mutta järki vei voiton ja sinne pannu jäi. Ehkä sen vielä joku päivä saan TÄYDELLISESSÄ kunnossa :D



Mutta ennen sitä tässä haaveilu kuva josta voi muistella löytöä...



Kommentit