Hyvää Joulua...

Joulu taas vierähti ohitse ettei mitään rajaa. Nyt voisin mainita omat lahjat ensiksi :) Minä sain mieheltäni uuden singstar pelin ja pentikin ihanat pallo"tuikku" kipposet mitä olen jo haaveillut pitkään.


Tytöt saivat taas vaikka mitä ja nyt tuntui todella isolta joululta, kun lahjoja tuli kyllä ennätysmäärä vaikka ei niin kilttejä tyttöjä olekkaan ollut :)

Tytöt ei malttanut edes syödä kun joulupunkin odotus oli niin riipivää että... Vähän näytti kyllä ekaksi jännittävän, mutta nopeasti tytöt siitä rohkastuivat. He jopa lauloivat kaksi joululaulua ja lähtiessä Joanna halusi laulaa "tuiki tuiki tähtösen" Aivan ihana <3

Laura sai monster high nukkeja/tavaraa. Kaikkein eniten hän toivoa sitä pakettia mistä voisi itse kasata omat monsterit ja sen hän myös sai ja oli todella innoissaan. Minä en niinkään sillä tämän kyseisen paketin takapuolella oli lista kaikista uusista osista mitä on ja tottakai kaikki pitää saada. Ainakin on jo seuraava lahjalista valmis ;) 

Joanna sai safari legoja, nuken kenkiä ja kaiken huippu oli hänen toivomansa iloinen nukke. Siitä kun olisi saanut kuvan kun Joanna avasi sen nukke paketin. Silmät loisti niin kirkkaasti kun tajusi että sai sen mitä toivoikin <3 Sitä ilmettä ei kyllä unohda...

Meillä oli myös muutakin uutisia tänä vuonna kerrottavana :) Sillä olemme päättäneet hääpäivän! Mieheni kosaisi minua uudestaan tuossa 12.12.2012 ja siitä sitten päätimme jopa hääpäivän :) Ja siitä seuraakin minun uusi blogini HääBlogi sielläkin kannattaa käydä kurkkailemassa.

Blogi on aina blogi ja se on täällä netissä joten olen myös päättänyt tehdä leikekirjan meidän häiden suunnittelusta. Mihin laitan kaikki kivat ja kiinnostavat jutut. Sitähän on sitten mukava katsella tulevaisuudessa kun on jo niin vanha ettei enään osaa konetta käyttää ;)

Mutta oikein mukavaa Joulua ja Rauhallistata uutta vuotta!

Kommentit