Salaattia...salaattia...salaattia

Tässä ollaan nyt melkein kaks viikkoa eletty pelkällä salaatilla ja proteiini juomilla. Proteiini juomina minulla on tuo Profeelin maitokahvi. Tämä maitokahvi on kyllä ollut aivan paras. Olen kyllä mainastanut muitakin makuja. Suklaa ei oikein ollut mun makuun (liian vhva), vanilja oli liian äklö makee, mansikka maistui ihan homeelle ja tuo uusi maku laku on jotenin todella erikoinen että sitä ei voi oikein kommentoidakkaan :)

Näin kahden viikon jälkeen viikonloppuna kyllä tuli taas syötyä kaikenlaista. Meni kyllä salaatitkin, mutta siihen lisäksi tuli tyttöjen lauantai namit :) ja mäkkärin ranskalaiset nam :P


Joanna valitsi pussillisen marianne karkkeja. Otin kyllä kourallisen pois niitä sillä Joanna ei saa syödä niitä niin paljon ja sitten myöhemmin Isikin oli ottanut pois ison satsin eli toisinsanoen Joannalle jäi muutama nami. En edes oikein välitä marianne karkeista, mutta nyt ei ollut muuta joten niitäkin piti syödä :/
Ihan perus salaattiin olen kyllä jäänyt koukkuun. Se on kyllä pakko saada päivällä ja illalla. Toinen mihin on jäänyt koukkuun on vihreä tee. Meillä on vaan niin pieni vedenkeitin että sillä ei saa tarpeeksi vettä niihin annoksiin mitä mä vedän :P Eli olen laittanut kahvinkeittimeen paljon vettä (melkein täys) ja sitten heittänyt vihreä tee pussin pannuun. Siitä saa ison annoksen ja se pysyy lämpimänäkin pitkään.

Olen todella tykästynyt tähän Clipperin vihreään teehen.


Kommentit