Fitfarm Vk 4...

Nyt voidaan huokaista helpotuksesta. Mahakivut ovat hävinneet ja turvotus laskennut. 
On myös lähtennyt painoa melkein -3kg ja senttejä vyötäröltä -3cm ja lantio -1cm. Joten hieman voin jo hehkuttaa että ehkä tämä onkin toimiva juttu. Aina sitä vaan kuvittelee, että pitää syödä vähän ja potea sitä nälän tunnetta, mutta tässä ei kyllä nälkää ole tarvinnut nähdä ja kilot on karissut ihan mukavaa tahtia.

Olen ollut kyllä todella kriittinen itselleni ja haukkunut dietin maasta taivaaseen, kun en itse huomaa mitään. Vaa'alla kun kävin ja huomasin että on kiloja lähtennt niin itku meinas tulla :) 
Mutta edelleen huomasin kiukuttelevani dietin kanssa kunnes päätin heitellä vanhoja vaatteita pois.
Vaatekaapista läytyi semmoinen toppatakki jota olen pitännyt viimeksi n. 10 vuotta sitten eli ennen ensimmäisen lapsen syntymää. Sen takin ostin sinä talvena kun mieheni kanssa oltiin tavattu. 

Olen säilyttänyt sitä takkia kauan koska se oli todella hyvä takki ja aina olen ajatellut "että kyllä se vielä joskus..." mutta eipä ole ikinä enään sen jälkeen mennyt kiinni. Olin jo heittämässä takkia pois kun päätin kokeilla vielä viimeisen kerran ja arvatkaapas mitä.... se takki meni kiinni <3 Olihan se tiukka, mutta olin niin fiiliksissä että itkin ja nauroin enkä voinnut uskoa koko asiaa.

Takin päälle saaminen oli kyllä todella konkrettinen juttu ja nosti omaa mieltä aika reippaastikkin. Nyt vaan enään pari viikkoa ja sitten lähdetään ruotsin puolelle herkuttelemaan ;) mutta sitä ennen näillä mennään...




Takki on muuten edelleen kaapissa <3

Kommentit